Eveeet kızlaaar artık benimde bir doğum hikayem var ❤️ Öncelikle hepiniz yavrularınızı sağlıkla alın kucağınıza inşallah. Hamileliğimin başından sonuna kadar çok güzel bir süreç geçirdim çok rahat bir hamilelik sürecim vardı o yüzden burayı çabuk geçiyorum.. 😇 Herşey 30 nisandan ki kontrolümden sonra başladı 39 haftalıkken çatı muayenesi oldum ve ertesi gün nişanım geldi. Herşey çok güzeldi normal doğuma çatım çok müsaitti ve 1,5-2 cm açılmam vardı. Bir kaç gün sonra tekrar muayeneye çağırdı doktorum tekrar gittiğimde açılmam 3 cm olmuştu sancılarım falan nstde çıkıyordu ama ben çok hissetmiyordum bu da acı eşiğimden kaynaklıydı neyse 5 mayıs çarşamba günü sabah 7de suyum sızmaya başladı ama birden gelmedi direk acilden giriş yaptım hastaneye ama sancılarımı hala hissetmiyordum. Ebe kontrolünde evime geri gelip sancılarımın sıklaşmasını bekledim ertesi güne kadar suyum ara ara gelmeye devam etti perşembe günü artık yatışım yapıldı bu arada açılmam hala 3cm di öğlen 1 gibi yatışım yapıldı ve doğumhaneye çıkartıldım nst, muayene derken gece 23.30a kadar bekletildim boş boş 🤷🏻♀️ Açılmam olmuyordu çünkü sonradan suni sancı taktılar 10dk sonra geri kestiler çünkü bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı vücudum kabul etmedi suni sancıyı. Burada biraz doktorların ihmali söz konusu maalesef çünkü suyum enfeksiyon kapmış. Direk sezaryene alındım bebeğim riske girdiği için ve açılmam ilerlemediği için. Derken 7 mayıs saat 00.24de oğlum spinal sezaryenle dünyaya geldi çok şükür. Şuanlık yoğunbakımda bebeğim kanında biraz enfeksiyon çıktı onun dışında herşey çok iyi herkesin dediği gibi depend veya canped gerçekten (özellikle)sezaryen doğum yapanlar için büyük kurtarıcı. Başka sorunuz varsa eğer elimden geldiğince cevaplarım hepinize hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim ❤️