4283eslem dilaradurunisli bir kere yapma arkadaşlar ara ara yaptıklarını söylüyordu akşam yap birde cnm
Aassdh dilaradurunisli Biz 40 olduk daha yalancı sancim bile yok 😞 Daha fazla da beklemek istemiyor insan 🙏
Aassdh Zeynepmom En fazla 41'i beklerim dedi doktorum bir haftamız var yani ama hiç sancim yok suniden de korkuyorum..
Zeynepmom Aassdh ben 40 dolunca suni yapalım dedim doktor bekleyelim diyor ne yapmalıyım sence sancı yok
Aassdh Zeynepmom Bol hurma yiyorum yürüyüş hareket sıcak duş 41e gidiyoruz ama daha yalancısı bile olmadı sancının benimde elimden birşey gelmiyor. İnşallah kendi agrimizla olur senin kaç haftalık
Neres dilaradurunisli bol bol yürüyüş yap canim doğumunda kolay olur... yada kuvvete yatmak da iyi geliyor diyorlar sıcak suya.. ama ne gerek var Bebiş istediği zaman gelsin rahatı yerinde demek 😊
Neres dilaradurunisli cok iyi anlıyorum seni,, allah sağ salım kucağına almayı nasip etsin insallah 🙏🏽
Minedag Bu haziran bebekleri keyfine düşkün galiba bizde 39+3 olduk tık Yok arada baskı ve kaşık agrısı var sadece yarın doktora gidicem bakalım bişey çıkar inşallah suni sancısız gelir her gece sabah hasretle o geçmeyecek olan agrıyı bekliyorum ama yok benimkiler hep geçiyo 😁