ElifSemihh ben hamile kalmadan 2 ay önce başladım kullanmaya bi ara düşük tehlikesi geçirdim ayrıyetteb iğnesinide kullandım şuan 19 haftalığız hala kullanıyorum ve 32. Haftaya kadarda kullanıcam kesinlikle hiç bi tehlikesi yok olsa doktor vermez ilk zamanlar çocugub tutunması için kullanıyolar sonrasıda erken doğum olmaması için benm ikiz oldugu için 32 haftaya kadar kullanıcam normalda 3. Aydan sonra bırakılıyr diye biliyorum