ElifSemihh bebeğe zararı olan bi ilacı doktor zaten vermez , yan etkileri ağır bi ilaç sadece. Önlem amaçlı çoğu hamileye ilk haftalarda veriliyor. Bende kullandım , kullanma sebebim ağrı değil kanamaydı ama ağrısı olanlara da verildiğini çok gördüm. İçiniz rahat olsun. Vajinal yoldan kullanırsanız yan etkilerini de yaşamazsınız