civciv1520 Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “hizmetlerin yürütülmesi için asgari personel bulundurulması kaydıyla; kamu kurum ve kuruluşlarındaki tüm çalışanların 10 Mayıs Pazartesi ve 11 Mayıs Salı günleri tam gün, 12 Mayıs Çarşamba günü yarım gün idari izinli” sayıldıkları hatırlatıldı.
böyle bir yazı okudum yarın yarım gün öğleye kadar açık olabilirler kızlar benimde tetanoz 2. Doz aşım kaldı 😰