aslannaz21 civciv1520 onemli bi ilacsa eczaneden al sonra saglik ocaginda yazdirip para farkini alabilirsin
lily-11 Efe_ia ya benim de aynısı oldu dün gittim ikinci doz için kapalıydı. Gününde olamadığımız için sorun olur mu hiç bilginiz var mı
lily-11 civciv1520 ben dün gittim kapıdan döndüm aşı ve kontrol randevum vardı resmen kapatmışlar bayram sonuna kadar😢 tahlillerimi gidip özelde vermek zorunda kaldım ama tetenoz aşısı ikinci doz kaldı🥲
civciv1520 lily-11 bana ikinci doz yapmadılar ili doz oldum ikinciye gerek yok dedi önceden de vuruldugum için çocukken vuruldugumdan bahsediyor . Bir de ben stajda vurulmuştum toplam iki saydı onlarla bir 🤷🏻♀️
21yyannesi civciv1520 eczaneden aldım ben bayramdan sonra yazdırır getiririm reçeteyi dedim sizde öyle yapabilirsiniz önemli bir ilaçsa
lily-11 civciv1520 benim yapılması gerekiyor ya yakın tarihte olmamıştım ilk dozu da aşı yok diyip geçiştirdiler baya şimdi de bayram tatiline girmişler şaka gibi😅