minipanda annesininmelegi41 testin markası neydi acaba ben 3 tane testte çizgi gördüm ama laboquick markada göremedim hangisi yanılttı bilmiyorum :()
minipanda Mere canım ben internette video izledim en pahalı predictörde bile aşırı gölge gibi gözüküyo dpo 10 da,bunlarda cıkması zor şimdiden
Gizemcetinn Mere ben göremiyorum ama sen gördüysen hafif çizgi bile hamilesin demektir. 1 buçuk aylık hamileyim benimde silik çıkmıştı. Eğer daha yeniye beta hcg daha düşüktür ondan silik çıkıyordur