Mavi34 Mere belirgin birşey yok gölge gibi birşey var sanki ama emin olamadım bir kaç gün bekleyip tekrar test yaparsin varsa belirginlesir
Gizem_lina05 Mere bi ciçzgi var hafif 2 çizgi bile yok canım geciktiysen biraz daha bekle istersen benim böyleydi geç döllendiği için hiç çıkmadı 2. Cizgi kanda cıktı ama
sophia Mere Burda dpo pek bilinmez cnm 😂 ama ben cook hafif silik biz cizgi gordum. Yarin sabah tekrar et
Mere Gizem_lina05 reglimm coktan gecti ama regli gunumde yumrutlama gordum yumurtlamadan 7 gun gecti iki gun sonra tekrar yapacagim bakalimmm
Mere sophia aslinda dpo9 ya da 10 da hafif silik cizgi beliriyor bu erken gebelik testlerinde ama ben dayanamadim yaptimm bilemedim ☺️☺️ Tesekkur ederim yarin tekrarlayacagim
sophia Mere evet canim adet gecikmesinden once belli olur. 11dpoda anlamistim ben. Ama yabanci forumlarda 8-9da ogrenenleri de okudum. İnsallah vardir 😊
annesininmelegi41 Mere şu testlerde hiç gebeliğimi göremedim maalesef ki, 3 kez çift çizgi gördüm 3. Gebeliğim şuan hepsinde o ucuz 5 tllik testler erkenden gösterdi bana gebeliği. Adete üç gün varken beş gün varken hep uyduruk testlerle öğrendim
Mere annesininmelegi41 benim reglim coktan gecti ama regli gunumde yumurtlama gordum o yuzden erken gebelik testlerinden aldim
MelisaMila annesininmelegi41 Ben de hep ucuzlarda gördüm. Çok bir fark olduğunu düşünmüyorum . her ikisinde de denediğim oldu ucuzda daha belirgin çıktı hep :))
annesininmelegi41 Mere benimde geç döllenme oldu bu sefer 21. Gün yumurtlama gördüm. 30. Gün yani normal şartlarda adet olmam gereken günde iki adet test aldım biri erken biri normal erkende çıkmadı normal testte çıktı kaset testlerde.
minipanda annesininmelegi41 testin markası neydi acaba ben 3 tane testte çizgi gördüm ama laboquick markada göremedim hangisi yanılttı bilmiyorum :()
sophia Nurciv what to expect uygulamasinin forumunu takip ediyorum canim ingilizce. Orada da bir sordugunda hemen cevaplaniyor