@1#15078263 bende de öyleydi.. resmen o an kendimi yere atasım geliyordu. basınç gibi birşeyler batıyor gibiydi. 3-4 gün sonra regl oldum ve geçti. bazen kadınlarda minik kistler oluşuyormuş regl ile birlikte vücut söküp atıyormuş kadın doğum doktorum söyledi. :) öyle bir şey de olabilir ama en doğrusu doktora gitmeniz 🌸