Öncelikle şimdiden hayırlı doğumlar 🙏 5 gün önce spinal sezeryan doğum yaptım 🥰Amilyat o kadar kolay geçiyor ki bebek beş dakikada çıkıyor görüyorsunuz panik yapacak hicbisey kalmıyor zaten yanlız olmuyorsunuz 🙏 benim uyusmam 5.ignemde gerçekleşti ondan mıdır bilmiyorum tabiki herkesin bünyesi ve doğumu kendine özel 🌸amilyattan ,20 dakika sonra ağrılarim başladı baş boyun ve sırt ağrısı çok yoğundu desteksiz kalamiyordum 😏ama tabiki bünyeye göre değişebilir🙏