Gkkhklk bende korku yaşamamak için genel olsun olsun bitsin derken genel anestezinin sıkıntısını dinleyince spinale kara verdim. Uyanırken çok ağrı oluyormus felan diyorlar.vücut daha ağrı kesici salgılamadan ayılmış oluyormuşsun. Ki annem son kardeşimde genel anestezi ile sezeryan doğum yaptı ve çok zor ayılmış. Spinalde ameliyat ürkütücü gelebilir ama hiç ağrı olmayacak saatlerce. zaten ağrı başlayana kadar sürekli ağrı kesici yapacaklar ve bebeğinizle rahat ilgilenebileceksiniz. Ben doktorla anlaşma da yaptım paniklersem bayıltır mısınız diye. Girince de anesteziye dedim bana sakinleştirii verir misiniz diye oda bebek çıkana kadar dayanın veririm dedi. Beni sabahtan çağırıp öğlen ameliyat a aldılar çok aç bekledim ve ister istemez hastane ortamı stres oldum. Tansiyonum düşmüş masada farkettm nefesimin daraldığını felan hatta nabzım arttı farklı hissettim hatta biraz sırtımı doğrulttular. Ama o kısım sadece açarlarken oldu. Mesela iğne kısmı çok hafif damar yolu Bİle daha çok acıyor bence. Zaten hemen kalçada bi sıcaklık hissediyorsunuz. Sonra kontrol ediyorlar zaten ne ara kesiyorlar ne ara açıyorlar anlaşılmıyor ben içinde kıpırtılar hissedince dedim yapıyorlar. Bana bebek hareketi gibi geldi. Ha belki de kesildiği için bebeğim çok hareketlenmişti. Sürekli kıpır kıpırdı karnım. Sonra zaten bi boşluk oldu bebeğimin sesini duydum artık o an bebeğim mi beni sakinleştirdi bana ilaç mı verdiler bilmiyorum öyle bit rahatlama ve mutluluk oldu. Zaten arkadaşım bu anı kaçırmamalısın felan demişti en güzel kısmı demişti. Sonrasında dikişler yapılırken bebeğimi orda giydirdiler sesini dinliyorsun yalnız olmadığını düşünüyorsun. Ten temasına getiriyorlar felan. Yani hem rahatlık açısından hem bu anlar açısından spinal diyorum. Gerçekten korkulacak bişey yok. Ameliyathane kısmında insanları düşünün insanlar ne dertleri için ameliyathaneye geldi biz bebeğimize kavuşacaz ve herkes yalnızken biz iki kişiyiz ☺️🥰