Defneneslihan 20 aylık oğlumu bende 3 gün önce sütten kestim eğer çok düşkünse yavaş yavaş azaltarak bıraktırın oğlum sadece uyuyacağı zaman emip uyuyordu bir öğlen birde gece emiyordu gece muz yedirip yanına uzanıp annecim süt bitmiş gelince içersin dedim ninni açtım başını okşadım biraz zorlansada öyle uyuttum aynı şekilde öğlende öyle uyutmaya başladım alıştı gibi görümcemde sabır taşı sürerek bıraktırdı evime geçince sabır taşını sürüp öyle vericem ki iyice unutsun aklından çıksın kardeşi emerken istemesin 😅