Defneneslihan Kızım 1 bucuk yaşinda ve ben 5 haftalık hamile olduğumu ögrendim kızımı memeden nasil kesebilirim yada emzirmek zararlımıdır ??
kukiveannesi Defneneslihan benim ablam uçlarına kırmızı ruj sürüp şefaf koli bantıyla bantladı uf olmuş dedi yeğenime bir daha asla istemedi
Duyguderinderen Defneneslihan benim doktorum 6 aya kadar emzirebilirsin dedi ben 5 ayımda kademeli olarak bıraktırdım uzmanlar bant biber gibi şeylerin bebeklerde kötü etki bıraktığını söylüyor o yüzden ben bant yapıştırma biber sürme yapmadım önce sabahı sonra öğleni sonra akşamı kestim teke düşürdüm bir iki gün ağladı alıştı
Biranne2 Defneneslihan benim doktorum karnındaki 5 aylık olana kadar emzirebilirsin dedi ondan sonra erken doğumu tetikleyebiliyor dedi benim de kesmem lazım sabır taşı var diyorlar onu merak ettim bende çok düşkün kızım Asla bırakmaz bişey yapmazsam
07-02-2019 Defneneslihan doktorum 5 aylık olana kadar emzırebılecegımı solemıstı banada ama benim oglum 2 yasına yeni gıtmıstı riskli olmasın diye bıraktırdım kademeli bir sekılde azalta Azalta babasıda bu süreçte yardımcı oldu aglama krizlerinde aldı benden uzaklaştırdı aklından cıksın diye sukur bıraktık biz Allah yardımcınız olsun
Defneneslihan Duyguderinderen bende emzirmek istiyorum aslında ama Karnımdakine zararli olucagini söyluyorlar
Duyguderinderen Defneneslihan siz yine baya emzirmişsiniz benim kızım 11 aylıktı öğrendim 16 aylıkta bıraktık doktorum 6 aya kadar sorun olmaz dedi biz ben 5 aylıkken bıraktık
Defneneslihan Duyguderinderen ben hamile oldugumu 5 haftalıkken ögrendim ögrenene kadar da emzirdim sirke falan deniyorum aktardan sabır taşı aldim başta tiksindi ama sonra onuda emmek istedi 🤷🤦
Defneneslihan susam_18 kizim zaten ek gidaları cok iyi yiyor doktora danişip öyle kesicem eger bir sikinti olmazsa emziririm bende ☺️
Duyguderinderen Defneneslihan kademeli bıraktırın mesela önce öğleni unutturun karnı tok olsun sağlıklı atıştırmalılar verin sonra yavaş yavaş sabahı ben bu şekilde 3 haftada kestim
Duyguderinderen Defneneslihan rica ederim inanın günde 15 defa emzirdiğimi bilirim siz kafanıza koyduktan sonra meme bağımlılığı diye birşey yok istikrarlı ve kararlı olmak lazım
Elbet-birgun-kavusacagiz Defneneslihan daha yenisiniz emzirebilirsiniz bi muddet daha dr nizde ayni seyi soyler zaten onada sorun😊
Qwertyyyyy Benim kızımda 23 aylık emdiği için yemek yemeyi reddediyor 13 haftalık gebelikte var sabır taşı ile kestim bugun 3. Günüm hiç aramıyor dudak tiryakiliği gibiydi hazır olduğunu da hissedince zorlanmadık bıraktık kararlılık önemli
Sinem_469 Defneneslihan oğlum tam 2 yaşını doldurdugunda ogrendim hamile olduğumu 2 ay önce kesmiştim zaten memeden sabır taşı aldım aktardan öncesinde konuştum ama artık meme güzel değil annecim ee olmus bak istersen diye bı iki kez baktı sonra bı daha gelmedi sorunsuz atlattik
Shnern Defneneslihan ben 3 yaşında korona olunca kesmek zorunda kaldım ruj sürdüm annem uf olmuş dedim bant yapıştırdım öyle bidaba istemedi bazen baktı arada hala bant görünce unuttu öyle ama sizinki küçükmüş daha çabuk unutabilir