Hilal-95 benim de aynı durum birincisinde tiroit yüksekti geç de fark edildi öğrenir öğrenmez ilaca başladım şuan düştü 1 ler de ama ilaca devam ediyorum hamilelikte çıkıyor normal de yok ama bana sadece yüksek okursa riskli olabilir dedi ama nasip ben 3 haftalıkken ilaca başladım