Herkese merhaba. Ben 6 ayın içine girdim. 4 aylık hamileyken triod hastası olduğumu öğrendim. İlk test sonuçlarım çok yüksekti. Doktorum bana çocugun engelli olabilir dediğinde kaynar sular başıma döküldü. Dahiliye doktora gittiğimde değerim bu sefer daha düşük çıktı. O yüzden ilaç tedavisine başlamadım. Ama bu ay tekrar yaptırdığımda yine yüksek çıkınca ilaç tedavisine başlandı. Triod hastası olanlar yaşadıklarını anlatabilirmi?