[silindi] Benim kendi tüp bebek hikayemi anlatayım kısacası size tüp bebek merkezine gidip eğer herseyiniz tamsa spermiyogram ve rahim filmi, hormon tahlili vs gosteriyorsunuz. Tabi ben her gittiğimde benden hormon tahlili aldılar çünkü ona göre iğne dozajını veriyor. Göbekten yumurta çatlatma iğnesi gonal_f Kalemli oluyor rahat yani, yine farklı bir yumurta geliştirici menagon yada menapour doktora bağlı, çatlatma iğnesi ovitrelle, yumurta erkenden catlamasin diye cetrotide daha sonra gün veriyorlar yumurta toplama işlemi için sabah erkenden aç karınla anestezi altında 15 dk kadar ufak bi islemle opu yani yumurta toplamı islemi gerçekleştiriyorlar.o sırada eşim sperm örneği verdi. Benden 11 yumurta toplandı 8 i döllendi 5 i saglikliydi. Embriyolog ertesi gün arayıp bilgi verdi. 5 gün sonra transfer olucak dedi. Çünkü embriyolog profesyonelse işinde 3. Gün mu 5. Gün mu anlayabiliyor. Zaten genellikle yumurta rezervi az olanlarda çoğunlukla 3. Transfer yapılıyor. Transfer günüde bol bol su iciyosunuz baya sıkışık oluyorsunuz karnınız normal düzeyde tok olmalı. Sabah saatlerinde ultrason eşliğinde blastosist embriyoyu salıyor görüyorsunuz ekranda çok güzel bir duyguydu. Daha sonra hiç kaldirmadilar benim altıma ördek mi ne diyorlar tam ismini bilmiyorum :) en az 4 kere ihtiyacımi giderdim 3 lt en az su içince öyle oluyor. 1 buçuk saate yakın yattım yol gideceğim için yine arabada çok güzel rahat olucak şekilde battaniye koyarak yattım eve geldim sağolsun annem baktı transfer sonrasi 6. Gün erken gebelik testinde çıktı şimdi 3. Ayimdayim çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin. Bu arada 3 tane dondurulmuş embriyo da var. Eğer ki tüp bebek yaptiricaksan muhakkak embriyo dondur çok gerekli maddi ve manevi açıdan rahat oluyor. iyi günler dilerim herkese