[silindi] bi de az yumurta toplanırsa da moralini bozma. Bende 7 tane toplandı, 5i olgundu. 4ü döllenmiş. 2 tane transfer edelim dendi, biri tuttu 🤲🏻 cidden moral çok önemli. İlkinde tutan çok az diye, çok okudum. İnsan bi yandan inanmak istiyo, bi yandan ya olmazsa diye hayal kırıklığını düşünüyo. Transfer sonrası abartısız annem sağolsun 🙏🏻 7-8 gün WC hariç hiç kalmadım desem yeri. Hatta 2-3 gün sonra duş alabilirsin denmişti ama ben 7.gün falan yaptım 🙈😂 Havuç, ananas ve nar yedim günlük olarak. Hatta ananastan böögh geldi 😝😂 günde 1 dilim yedim 5 gün falan. 1 havuç, narı da ayıklamıştık. Tatlı kaşığıyla soğuk soğuk yiyodum 😊