38 haftalık hamileyim en başından beri ağda yaptırdım ve kesinlikle ağda derim onun rahatlığı hic bir şey ile kıyaslanmaz tuy Dökücü zararli zaten icinde kimyasal bulundurduğu icin ki son zamanlarda agda daha da iyi geliyor karin büyüdükçe zorlanıyor insan ✨