RuyasMom2 Buse2a evet kesinlikle öyle benim yardım alabileceğim tek kişi yardımcı bir abla çünkü annem ve kayinvalidem de fıtık var asla yapamazlar detaylı temizlik 😑 bende de ödem var çok zor vallahi
Zhrblt Buse2a anladım kuzum bana da o haftada bebek geliyo demişlerdi bi panik oldum meğer yanlış bilgiymiş 🤦♀️ hep aynı kaldı hiç değişmedi poziyonu🤷♀️
Guneskus Kızlar, 37. Haftaya girdik bugün ve ilk kez Çatı muayanesi oldum. Odaya girerken gerildim ancak korkulacak bir şey yokmuş. Yaptırmamış olanlar gerilmesin lütfen. Bir de ödem konusu gerçekten yıpratıcı yataktan kalkınca adım atamıyorum 😒