Mlkrfk Buse2a herşey hazır bebişi bekliyoruz yataktan dönmek kalkmak ilk kalktığımda yürürken çok canım yanıyor çatı ağrım çok fazla başka çok rahatsız eden birşey yok karnım sertleşiyor artık birde ayak şişmesi 😂
Seroy Buse2a ahh ahh yorgunluk ağrı sızı uyuyamama yatakta dönememek bir sürü şey ama her şeye rağmen hepsi çok güzel bi duygu
Mom084 Buse2a 36+4 vajinal akıntı da artış var ve karnım daha aşagı imdi acaba bu dogum belirtisi mi sizlerde de var mı Allahım sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
Buse2a RuyasMom2 ah en zoru kalmş 35 Haftada annemle yaptm ben ama mahfoldum ödemden şişyen ayaklarımın üstüne zaten zor basarken birde temizlik zor oluyor baya
RuyasMom2 Buse2a evet kesinlikle öyle benim yardım alabileceğim tek kişi yardımcı bir abla çünkü annem ve kayinvalidem de fıtık var asla yapamazlar detaylı temizlik 😑 bende de ödem var çok zor vallahi
Mlkrfk Buse2a ve birde artık zamanın geçmemesi. Kavuşmaaya çok az var sanki geçirdiğim en uzun 1 hafta 😂😂
Fundakarakaya Bende 37+5 im 2 gündür çatı ağrım başladı çok zorluyor 🤦🏻♀️ Acaba 10 gün daha bekler mi yoksa bu doğum belirtisi mi babamız Suriye’de görevde sıkıntılar çıktı geç gelicek sezaryan olduğu için tarihi ileri aldık inşallah bekler babasını 😔😔😔
Mlkrfk Fundakarakaya 2 haftadan beri belli ki daha fazla olmuştur. Çatı ağrısı çekiypeum yürümek kalkmak yatarken sönmek nasıl can acıtıyor oturmak. Ama doğum belirtisi değil ağırlaştığı için rahim gerildiği için o ağrı.
Buse2a Fundakarakaya doğum belirtisi değil canım bebek büyüdüğü için baskı yapıyor benm bir öncesi başladı bu durum
Buse2a Zhrblt 31. Haftamda kontrolde doktor bebek doğum pozisyonunu almş demişti ama şuan bilmiyorum ne durumda çünkü doğuma kadar çok dönermiş
Zhrblt Buse2a anladım kuzum bana da o haftada bebek geliyo demişlerdi bi panik oldum meğer yanlış bilgiymiş 🤦♀️ hep aynı kaldı hiç değişmedi poziyonu🤷♀️
Betulnuri Buse2a çok şükür herşeyimiz hazır 🥰 ufak tefek işim kaldı 😂 perineye başlamayı düşünüyorum squat egzersiz ne varsa Artık
Cansu-13 Buse2a kasık ile bel ağrısından yürüyemiyorum herşey çok zorlaştı ama haftaya kavuşuyoruz inşallah