Minisomini Mortaleks1 ya vardı kasığımda ağrı ama enfeksiyon olmuşum ondanmış beta 2 çıktı dün üzüldüm hayırlısı olsun
Hafsa__ Kızlar ben de bu ay ilk defa ovulasyon denedim ondan önce bir kaybım var. 4 mayıs yumurtlama 6 mayısta çatlama gördüm yarın test yapsam çıkar mı acaba? Bu ay soğan kürüde yaptım ama hiç ümidim yok olmadı gibi hissediyorum. Ama zamanda geçmiyor.
Ayferrr25 cnn34 hayırlısı olsun Inşallah Canım rabbim en kısa zamanda müjdeli haberi almayı nasip etsin 😊🥰🙏👶