Mortaleks1 Minisomini 👋🏻 20 21 Mayıs. Geçen ay ovülasyon denedik yumurtalamayı gayet güzel gördüm değerlendirdik ama olmadı. Bu ay test almadım telefondan takip ettiğim programla aynı zaten yumurtlama dönemin ovülasyon yaparken bunu öğrendim Ramazan dolayı ile çok fırsatımız olmadı ama yine 5 6 günü değerlendirdik 1 2 gün aralınla şekilde adetim bitikten sonra.. inşallah bu ay kavuşuruz isteyen herkes ile birlikte 🙏🏻❤️
minikmucizemmmmmm Minisomini 23 mayıs hayırlısı olsun inşallah hakkımızda 🙇🏼♀️ Clife macun kullanmıştım bu ay nasip beklemedeyim☺️
suudamlasi Canim benimki 22 mayıs, bu ay klomen kullandım ve catlatma iğnesi yapıldı hayirlisi diyelim bekliyorum rabbim isteyen herkese muradı versin inşallah
suudamlasi Minisomini hayir canim regl belirtilerini hemen yasamiyorum 2 3 gun kala oluyor hamilelik belirtisi de yok gibi
Minisomini suudamlasi benim 22 martta kürtaj oldu. Bir tedavi uygulamadım kalmak için akışına bıraktık. Test sonuçlarım temiz çıkar inşaAllah. Pıhtılaşma baktırdık
suudamlasi cnn34 ooo seninki cok yakınnn insallah hayirli haberler ver bizlere canimm, sevindir bizleri🥰🥰
suudamlasi Minisomini gecmis olsun canim. Kurtajdan sonra elbette hamile kalınıyor. Arkadasim 2 sene önce kürtaj olmak durumunda kaldi daha sonra 6.ayda hamile kalabildi. Tabiki rabbimin vakti öyleymiş insallah seninkide hayirli bir vakitte bulur seni 🤲🥰
Minisomini Mortaleks1 inşaAllah yumurta çatlama gününüz ne zMan dı bende programdN takip ettim. İnşaAllah hayırlısıyla olur sağlıklada kucağımıza alırız😍
42esra Benimde 16 sında olmam gerekiyor inşallah güzel haber alırız. Sol kasıkta ara ara regl ağrım var
Mortaleks1 Minisomini yok hayır zaten daha çok erken. Bu ay test falan yapmayacağım zaten biraz hevesim de kalmadı. Bekleyeceğim sadece.. diğer hamileliğimi adete 3 4 varken öğrenmiştim saçma sapan sivilcelerim çıkmıştı. Şuan için ağrım sivilce falan yok bakalım. Sizin var mı belirti 😊
Minisomini Mortaleks1 ya vardı kasığımda ağrı ama enfeksiyon olmuşum ondanmış beta 2 çıktı dün üzüldüm hayırlısı olsun