Kedisever3535 Fidoss keşke en başta gitseydim bi ayrintilida dr bi kaç foto vermişti. 21 haftalıksin.. şimdi 27 oldum hiç fotosu yok. Bidaha kontrol 29 da. Sen kaç haftalıksin canim
Kedisever3535 Fidoss ben geçen hafta aygün hanıma kontrole gittim 29 da gel dedi Bu sefer 29 da dilay hanıma gideceğim. Çok geç başlayacağım maalesef yeni öğrendim aygün hanım hamileymiş ve söylemedi. Inşallah iyi olur her sey
Fidoss Kedisever3535 çok geç kalmış sayılmazsın bence üzülme zaten renklide felan bu haftalardan sonra daha net görmeye başlıyorsun drum kendis bile dosyasını hazırlıyo tahlillerni sağlık ocağında yaptır bana gönder çok fazla ücret vermeye gerek yok felan diyor umarım sende memnun kalırsın istersen gitmeden aile hekiminden genel tahlillerni yaptır beraber götür dosyana koysun
Kedisever3535 Fidoss tahlillerimin hepsi war bende canım. Zaten en son kan idrar verdim onları da sistemde görür sanırım.ama baştan alışıp tanışsaydım daha iyi olurdu doktorla.mesela sancimiz geldi haftasonu oldu geliyor mu ya da mesai saatleri dışı haberin var mı hic
Fidoss Kedisever3535 acil durumlarda geliyormuş geçenlerde sabaha karşı bi doğum başlamıştı geceden gelmişti hastaneye
ozgck Özel Çınarlı hastanesine gidiyorum ben, muayene 150 TL, doğum normal sezeryan fark etmiyor 3500 TL
Fidoss Fidoss [url=http://www.hizliresim.com/fgnlzrk][img]https://i.hizliresim.com/fgnlzrk.jpeg[/img][/url]
civciv1520 havvaslan2907 kaç haftalık hamilesiniz bende sezeryan istiyorum henüz konusmadim hiç bu konuyu
havvaslan2907 civciv1520 32 haftalık hamileyim ben sordum doğum normal mi gözüküyor diye evet şuanlık normal görünüyor dedi doktor bende korkuyorum normal doğumdan o yüzden sezeryan istiyorum mümkün mü diye sordum evet sen nasıl istersen öyle olsun bunu 36. Haftadan sonra konuşup kararlaştıralım sana gün verelim dedi
Havva Melike3535 @okunmusciklet haydaaa bende yarın sabaha Ceren hanıma randevu almıştım sırf bu yüzden şuan çok canım sıkıldı😏
okunmusciklet Havva ya canım yarın gittiğinde sende sorsana hepimiz bi soralım araştıralım ya inşallah öyle değildir ama yinede sende gittiğinde sorar mısın Burdan yazamazsan irmskrll instagramım ordan yazar mısın lütfen çok merak ediyorum bends
Havva okunmusciklet @Melike3535 kızlar gittim bugün konuştuk doğruymuş fotoğrafı ve oda süslemesini çıkarmışlar fiyattan 4480 doğum dediler. Süsleme foto yok fotoğrafçı en düşük fiyat 980 orta fiyat 1700 birde 2700lük var çok uçuk fiyat oda süsleme işi nasıl oluyor dedim isterseniz fotoğrafçı ile görüşün dediler
Kedisever3535 Fidoss ay canım maşallah. Benim kızımın 21 deyken böyle fotosu vardı 2 tane başka da yok şimdi sabırsızlıkla yeni fotolarını bekleyecegi.m. bakalım kime benziyor. Senin de kiz sanırım dimi
gulin-35 Melike3535 ata saglıga gıdıyorum muayene 115 sezeryan suan 4500 ama hazıranda zam gelcek 5000 olur
civciv1520 havvaslan2907 bende 34 haftalık hamileyim iki hafta sonra görüşelim dedi tekrar kontrolde gidince söyleyecektim anksiyete tedavisi gördüm yaklaşık iki yıl panik atak gibi bir şeydi Allah kimseye vermesin bu yüzden endişelerim çok oluyor normal doğumdan korkuyorum teşekkür ederim canım bende konuscam hayırlısı olsun inşallah hepimiz için