okunmusciklet Melike3535 tınaztepe galen hastanesi 4750 tl normalde sezeryan da aynı canım oda süslemesi fotoğrafçısı dahil
Melike3535 okunmusciklet maalesef oda süsleme ve fotografciyi kaldırmışlar 21 inde randevum vardı iptal ettim bu yüzden ayrı para aliolarmis artık onlara
okunmusciklet 35duygu34 35+2deyim normalde ayda bir ama bu haftadan sonra skklaşıcak bütün doktorlar bu şekilde yapıyor zaten belli bi haftadan sonra dha sık görmek istiyorlar
okunmusciklet Melike3535 gerçekten mi🙄 şuan çok hayal kırıklığına uğradım hastaneyi arasam bilgi verirler mi acaba ya tüh gerçekten üzüldüm 😔
Havva Melike3535 @okunmusciklet haydaaa bende yarın sabaha Ceren hanıma randevu almıştım sırf bu yüzden şuan çok canım sıkıldı😏
Melike3535 okunmusciklet bende ağladım bugün sinirden öyle olmuş en düşük fotoğraf paketi 980 tl dogumhanede oda sadece odada çekim yok bu fiyata ara burayada yaz cnm
okunmusciklet Melike3535 ay nasıl sinir oldum ya bende daha bugün gittim kontrole yarın ariyim bari bilgi vereceklerini sanmıyorum ama deniyim şansımı ya çok üzüldüm ya neden böyle bişey yaptılar ki hem fiyatı arttırdışar hemde fotoğrafçıyı süslemeyi çıkarmışlar
Melike3535 okunmusciklet evet öyle olmuş burdan birisi yazdı banada cnm yarin bende aricam dogruysa gitmicm hem aynı parayı aliolar bide oda suslemeyle fotoğrafı kaldiriyolar
havvaslan2907 Ben konak hayat hastanesine gidiyorum muayene 85 lira doğumda normal sezeryan fark etmiyor 2800 lira fatih bey var doktorum aşırıı memnunum
sevvalakkah havvaslan2907 Merhaba hastane hakkında bilgi verirmisiniz ? 31 haftalığım doktoru ve hastanemi değiştirmek istiyorum bu hastane hakkında bilgi almak istiyorum doktorunuz sizin fikrinize bakıpmk doğum şekli veriyor gece doğum olduğunda geliyormu yoksa nöbetçi doktor mu bakıyor ?
okunmusciklet Melike3535 eğer bilgi vermezlerse doktorumun asistanına yazayım diyorum bende çünlü fiyat bilgisini malesef vermiyorlar diye biliyorum eğer öyleyse gerçekten çok büyük hayal kırıklığı 😑😔
Melike3535 Miskokulum35 bende Dilay hanımı düşünüyorum orda fotoğraf çekimiyle ilgili bilginiz var mi
Miskokulum35 Melike3535 hastane 3 poz çekiyormuş doğumdan çıkınca. Ama özel fotoğrafçı var oda 250 tlden başlıyormuş. 2 hafta önce konuştuk kızla