Kızlar 05.05.2021 Çarşamba günü 3.sezeryanımı oldum bebeğim gayet iyiydi bugün kontrol diye gittik göbek bağı düşmemiş daha we göbeği enfeksiyon kapmış yoğun bakıma kuweze aldılar damar yolu ile antibiyotik wermemiz lazım dediler çok kötüyüm ağlamaktan bi anda sütüm de azaldı 5 gün kalabilirmiş başına gelen warmı ewde duramıyorum gülerek gidip orda bırakıp gelmek çok zor