Msd26 VeraVrea yok yanlış anladınız bes için dedim ilerde onu tekrar maaş gibi almak yerine toplu para olarak almak daha mantıklı değil mi parada değerini kaybetmemiş olur
ayberkay32 Bireysel emeklilikte en az 3 5 sene çekmeyeceksinki paran değerlensin yoksa çok mantıklı değil paranızı biriktirin 2 ayda bir çeyrej alsanız bile kardasınız