Bireysel emekliliğe atmayın, tutar düşükse bireyselin bir manası yoktur. Sizin yapacagınız mobil uygulamada bir dolar bir altın hesabı açmak, her ay para elinize geçince ilk 100er lira onlara geçirmek kalan 600 lirayla yasamak. Yetmediği noktada esinize sormaktan cekinmemek. 200lirayı unutacaksınzı yojmuş gibi ay geçirilmeli. Kalan parayı biriktirmek, birikim mantığına aykırıdır. Ben finans yöneticisiyim, Selamlar🐣