Ayseport bana Çin takvımı erkek dedı erkek olacak 😌
2inciannelik daha 5+4 üm canım 19 mayıs da randevum
Ayseport hadi inşallah hayırlısı ile
Ayseport 2 hamileligimdede tuttu canım
Ayseport benim tuttuda pek inanmıyorum
Benim de tuttu. üç takvim var çin, ay ve rus takvimi üçü de tuttu 😂
vitruvius ay takvimini ilk defa duydum
Astrotuba Bu uygulama dediğiniz nedir ?
Sudeekalay happymom 🤗 blog kısmında bulabilirsiniz
Astrotuba teşekkür ederim
2inciannelik amin canım sağol 🙏
Astrotuba uygulamann yaptğı takvime nasıl bakılıo
Ayseport blog kısmındaki çin takvimi yazısına tıklayın orada takvim çıkıyor
Ayseport
Ayseport https://www.mutluanneleriz.com/page/2/
Ayseport benim ki doğru çıktı erkek diyordu erkek oldu ama ablama erkek dedi kız oldu
Zehrayrr hadi hayırlısı 🙏
Bana ilk kız dedi şimdi de erkek yazıyor daha cinsiyetimiz belli değil 8 haftalığız.
Ayseport Allah gönlüne göre versin inşlh 🥰
buglem-kerem amin canım 🙏
Ayseport benimde kızımda tutmuştu ikincisi erkek diyor oğlum olacak inşallah
AlevAras ikiside tutmş ☺️
Astrotuba eğer doğru ise burada kız gösteriyor hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsun.🤲🏻
Astrotuba canımsın çok sağol ☺️