Bfduam Mslrs Ne demek, teşekkür ederim:) Daha çok yeni yolun başındasın, olur inş hemen olmazsa üzülme, herkesde ha dedin mi olmuyor, değişken bi süreç:)
Mslrs Bfduam uzun zamandır bekleyen ve isteyenlere Allah benden önce nasip etsin canım 🤲❤ Sadece vücudum farklı tepki verince şüphelenmiştim. Değerli görüşlerin için çok teşekkür ederim 💚
Bfduam Mslrs yoo Allah herkese inş aynı ölçüde nasip etsin niye senden önce olsun:) Inş seninde güzel haberlerini okuruz burdan:) Rica ederim, ne demek:)
Ykpmrym Merhabalar benimde en son regl tarihim 31 Martdı test yaptırdım çok şükür tabim isteyen herkese nasip etsin gebeyim . Bel ağrım kasık agrım oluyor bir kaç kişiye söyledim fakat yerleşme dediler korkuyorum bende 😞
Bahrr Benim de beklenen adet tarihim 22 Mayıs ama üç gündür çok az ve açık renkte kanamam oluyor tutunma kanaması olabilir mi? Test yapsam bu kadar erken sürede çıkmayacağı için yapmadım.
Mslrs Bahrr Yerleşme kanaması olabilir canım. Ben kanama yaşamadım benim de BAT 18 Mayıs:) Birazcık daha bekleyelim, zaman geçmiyor biliyorum :)Allah gönlüne göre versin 🥰
litha Mslrs aynen onumuzdeki ay belki test alip denerim bakalim🥰iste ben de gecen ay oylesine denemek icin yaptim testi mis gibi de 14.gun gordum yumurtlamayi ama bu ay bi haller oldu bana da esime de bu ay o yaptigim 7 testte de asla yumurtlama cikmadi hem de 12.gun-18.gun araliginda test yapmama ragmen🥴🤷♀️gecen ay iliski olsa belki de tutcakti🥴😬sizde de gecen ay iliski olmamis iyi bari bu sefer degerlendirebilmissiniz🥰umarim guzel haberler alirsin🥰
Mslrs litha geçen ay testi denemek amaçlı yaptım kuzum, ilişki için değil. Korunmasız ilk kez denedim ama ama işte yumurtlamadan 1 gün önceydi. Regl tarihlerimiz bi gelsin hamile değilsek berbaer test uygulayalım. Bildiğim kadarıyla anlatırım sana :) Ezan okunuyor, kalbimize göre olsun her şey 🤲🥰
litha Mslrs bisey diyim mi bu kadar olur gecen ay bizde de yumurtlamadan 1 gun once iliski oldu ama sonrasinda olamadi iliski aksilik gibi 🤭😬 benim zaten hamile olmama imkan yok bu ay degerlendiremedigimiz icin adetimi bekliyorum:)tamam oyle yapalim olur:)ben 20 mayis gibi adet olurum sanirim senin 18 mayis gibiydi di mi ayy sen hamile olabilirsin ama du bakalim🤗🥰umarim🙏🥰
Mslrs litha kuzum evet 17 de 18 de olabilir adetim. 27 günde oluyorum ki 27 olursa 17′de olmam lazım ama takvim 28 gösteriyor bakalim. Erken gebelik testi alabilirim belki. Testler konusunda sana yardımcı olurum inşallah
litha Mslrs bence de erken gebelik testi al sen sanirim adetten 6 gun oncesine kadar sonuc cikiyo erken gebelik testinde 🤗yani su an bile yapabilirsin o testten o zaman😬ayy dusunmen yeter tesekkurler🥰🌺tamamdir🤓
litha Mslrs olsun onumuzdeki aylara..🥰adetimizi olalim bi belki ben de alirim ovulasyon testi baslariz birlikte deneyimlerimizi vs paylasiriz tecrubeler paylastikca guzel🌺ikimiz de yeni yeni bebek dusunmeye basladik ilk korunmasiz iliski denemeleri olucak..bebislerimiz gelecegi zamani bilir🥰🌞
litha Mslrs tesekkurler😍darisi basiniza🥰yaa siz daha cok yenisiniz hizli karar vermissiniz bebise🤭😬 gerci ben de tam tersi biraz fazla gec karar verebildim sanirim😬hahaha