Merhaba arkadaşlar, fikri ya da yorumu olan vardır diye bir şey sormak istiyorum. Yeni üye oldum :)
Takvime göre 4 Mayıs yumurtlama günüm. Ovulasyon testlerine göre de 3 ve 4 Mayıs çift çizgi. ( 5 Mayıs’ta silikleşmişti.)
Eşimle 3 ve 4 Mayıs’ta korunmasız ilişki yaşadık. 6 Mayıs’tan itibaren ciddi anlamda bel ağrısı yaşıyorum. Ara ara sırtım ve sol kasiğım da ağrıyor. Yumurtlama zamanı da sol kasığım ağrımıştı sadece.
Böyle bir belirtinin yerleşme veya bebeğin rahme tutulmasıyla alakası var mı? Sevgiler😘
Testlerim bu şekilde
https://resimyukle.link/i/np1Tg