Sinmn azemannesi sadece ufak bir iğne yapma hissettim, başka hiçbirşey hissetmedim hemen bitti dediler zaten ☺️
Sinmn Zhrnc hayır ağrım olmadı hiç.. hatta bebeğim bir hafta küvözde kaldı, yanına gittiğimde hiç Doğum yapmamış gibi rahattım..
Sinmn Zhrnc sanırım en iyisi zamanı geldiğinde karar vermek☺️ O an neyin daha iyi hissettireceğini düşünüyorsanız o yapılır 😘
Kmelikem Aslihan26 benimde o plastik spekulumla acımamıştı ama çatı muayenesinde biraz acı hissettim birazcık daha farklı normal muayeneden. Ama acısada öldürmüyor işte 😂