Eliifff ilk doğumumda epidural kullandım.. açılmam 4 cm olduğunda katater takıldı, sancı geldiğini hissettim ama ağrı hiç hissetmedim.. kimi doktorlar Doğum anında da ağrı kesici veriyormuş, benm doktorum açılmam tamamlanınca ağrı kesiciyi kesti, ıkınma hissi ve sancı başlayınca doğumhaneye aldı beni.. ben memnun kaldım açıkçası..