Defne_ Min_demirkol hadi ya☺️ Bize de 10. 12 ve 16. haftalarda hep kız dedi bu hafta detaylıya gireceğim ama değişeceğini düşünmüyorum, benmde içime hep kız doğmuştu çünkü 🧡
Tubashn185 Bende 14 haftalık Ayşe baza gittim başı çok karabalikti acele etti cinsiyet son dakka söyledi kız dedi ben erkek hissediyorum böyle olan varmı yardımcı olun lütfen kafam çok karışık
Tubashn185 mrs_elisah kafam karışık iki kızım var bununda erkek hissediyordum ama ne bilim kötü oldum
hamisanne_63 Merve212121 BİRECİK ilçesinde yaşıyorum hastaneye Gaziantep’e NCR hastanesine gidiyorum Nazan Özdemir aşırı iyiii bir doktor 😍