Merve212121 Şanlıurfa da yaşayan anne adayları var mı ? Hangi doktora veya hangi hastaneye gidiyorsunuz kaç hastalıksınız?
Eymen_63 Merve212121 Viranşehir ilçesinde yaşıyorum ama doktorum orada özel şanmed hastanesi Özcan kara doktorum memnunum . 18+1😊😊
Defne_ aselnil20 mrb bende metrolife tuna hanıma gidiyorum. 12.haftada biz sormadan cinsiyet tahmini yaptı? Sizede yaptı mı? Doğru biliyor mu genelde? Bana bilgili yanılmayan bi doktor gibi geldi ama yinede bilmiyorum
aselnil20 Merve212121 Doktorumdan memnunum ama aşırı kalabalık oluyor, randevulu gittiğimiz halde çok sıra bekliyoruz saatlerce o yüzden içerde de çok acele ediyor aslında sakin ve iyi bı doktor arayışım var
Merve212121 Nelmali 😍 bende 12. Haftada öğrendim kızım olacak inşallah ama hep erkek hissettim (farklı doktorlarda kız dedi gerçi )🤣
Nelmali Merve212121 ben de öyle bekledim 17 19 hep kiz dediler farklı doktorlar da sizde erken henüz değişiklik ihtimali var 😁
Merve212121 Nelmali amaaan sağlıklı olsunlarda ilk gebeliğim zaten 🤣 ama hep erkek hissettiğim için inanamadım bayağı 🤣
Nelmali Merve212121 ben hastaneden çıkarken eşime fırça atmıştım bir y verememişsin diye 😂😂 şaka bir yana sağlıklı ve hayırlı olduktan sonra kız erkek fark etmiyor 🙏🏻
Min_demirkol Defne_ merhaba bende tuna akçala gidiyorum çok ilgili enerjik çok memnunum kendisinden, cinsiyette yanılttı bizim bebe 😀
Defne_ Min_demirkol hadi ya☺️ Bize de 10. 12 ve 16. haftalarda hep kız dedi bu hafta detaylıya gireceğim ama değişeceğini düşünmüyorum, benmde içime hep kız doğmuştu çünkü 🧡