melekanesi Seyda5234 benim de yoktu. Ama 7. Haftada bir başladı. Acaba ne zaman biter diyorum artık. Bazılarında hiç de olmuyor. Şans tamamen. İçine ferah tut. Hissettiğin korkuyu çok iyi anlıyorum. Bende de olmayınca postaları okumaya başlamıştım.
Seyda5234 melekanesi aynen kendi kendime normal mi acaba diye düşündüm çünkü etrafımdakilerin hepsi mide bulanti ilk haftadan yaşamaya baslamışlar diyorum Allah Allah bende mi bı sorun var acaba diye Ama normalmiş😂
melekanesi Seyda5234 hiç kafana takıpta stres yapma canım. Hatta ben kayınvalidem ile konuştuğumda 3 oğlumda da hiç belirtim yoktu. Çok rahat geçirdim demişti. Sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🥰
Tlybilgic24 Seyda5234 herkesin bir olmuyor ama inş olmaz böyle devam eder çok rahat geçirirsin 32 haftalığım şuana kadar bel ağrısı dışında hiç bir belirti olmadı çok rahat geçirdim 😊
mommasBoys Seyda5234 canım benim 12. haftamda başladı bulantılarım hala da devam ediyor erken ya da geç kişiden kişiye değişebiliyor
yeliz007 Seyda5234 canım bende 7+3 üm daha yeni yeni bulantılarım başladı ama kasıklarım sürekli ağrıyor
poyrazinannesi3547 Ben 5 +2 yim aşırı derecede koku hassasiyeti var göğüs ağrısı oluyor bayramdan sonra gtcem doktora bakalım inşallah keseyi bebişi görürüz
Seyda5234 poyrazinannesi3547 biz keseyi gördük inşallah kalp atışını dinlerim bakalım hayırlısıyla inşallah sende görürsün 🙏
dakpinar- Seyda5234 merhaba ben öğrendiğimde aynıydı hiçbir şeyim yoktu , 6+0 oldum başladı belirtilerim ,midem bulanıyor ,iştahsızlık var , resmen açım ama yiyemiyorm 🐣
asyahumam Seyda5234 26 haftalıgim çocuk hareket etmese hala hamile gibi hissetmiyorum 😉 bulantı kusma olmadı herkeste olacak diye bir şey yok cnm
pinartonguc Bende 9+3 teyim Bende de koku hassasiyeti mide bulantisi istifra olmadi çok şükür🙏 1 2 aş erme oldu sadece 😊 Bundan sonra ne olur bilemem. Bir yandan eyfam ediyorum😔 Bir yandan şansli oldugumu düşünüyorum😊