Elisayldz19 ben de aşırı tiryakiydim bıraktım 1 aylık hamileyken bebeğim sigaradan daha değersiz olamaz diye hatırlattım hep kendime çok zor oldu günlerce rüyalarıma girdi ama çok şükür bıraktım çünkü çevremde de gördüm anne sigara içiyorsa bebek alerjiye daha meyilli oluyor ya da astıma bronşite risk alamadım Allah yardımcın olsun bence bol bol çerez ye uyu bırakabilirsin önce inanmak lazımmış ben bunu anladım