Elisayldz19 Öncelikle söylediklerim yanlış anlaşılmasın. Bebeğinizi bizden daha çok düşünürsünüz. Biz kimiz ki? Siz onun annesisiniz. Allah size hazinesinden bir mucize vermiş. Peki neden? Çünkü o bebeğe en iyi anneliği siz yapacağınız için değil mi 🌸 başkasına vermedi o sizin bebeğiniz çünkü. Ve o çok daha savunmasız (eminim ki bunu benden de iyi biliyorsunuz ama birilerinin söylemesi lazım) onun size ihtiyacı var. O lanet paketi atın lütfen. Nasıl ki üst komşumuz gürültü yaptığında rahatsız olup hakkımızı arıyorsak öldüğünüz zaman da o bebek sizden hakkını alacak. Bence şu an yırtın atın paketi camdan dışarı bile atabilirsiniz. Çünkü bu kimsenin sorunu değil emin olun. Burada sadece tek kişinin sorunu o da sizin sorununuz. Bazı arkadaşlar farklı bir usul ile demiş bazıları da bende içiyorum vs demiş. Hepsini unutun lütfen. Sadece ve sadece kendinizi düşünün. Bebeğinizin bir hafta sonra ki kontrolünde ciğerlerinde oluşan bir hastalık sizi üzmeyecek mi? Böyle düşünün. Böyle düşününce tiksineceksiniz. Ama hala bırakamıyorum diyorsanız bu artık sizin kararınız😊🌸