esraegdi4 Limonnnn canım bizde 20 haftalığız hala uyuyoruz ses yok🥰 geçen salı kontrolde 1.5 veya 2 haftaya oynar dedi doktor.
Oznurunannesi Limonnnn Bende 21 haftadayim tek tuk hissediyorum bence bebislerimiz bazen tembellesiyor ondan hissetmiyorsunuzdur.Her zaman iyi dusunun.
Limonnnn Oznurunannesi iyi düşünüyorum hep usengec falan diyorum bazen ister istemez korkuyor insan hareket etse rahatlicaz baya
Smyrna_35 Limonnnn ic karın genetik bişey ilk gebelikle alakasi yok kuzucum ondan dedim birde dediğin gibi kız çocuklar daha az hareketli ☺️
Oznurunannesi Limonnnn Belkide is falan yaparken hareket ediyordur sizin o an hissetmemeniz gayet normal.Birde yorgun oldugunuzda hic hissetmiyorsunuz.
Cennet-polat Limonnnn baİ insanlar geç hissedebiliyor ben 17de minik biseyler hissediyordum ama yengem 22de hissetti
Sose Limonnnn hareket ediyordur o sen daha hissetmiyorsundur.. Ultrasonda hiç görmedin mi hareket ettiğini
Sose Limonnnn olabilir olabilir sen stres yapma ilerleyen zamanlarda hiç durmuyo dicen 😂 beni uykumdan uyandırıyor velet 😂