Limonnnn mavi2021 gecen hafta dinledik canim baya bastira bastira buldu kalbini haftaya hem aşı olmaya gtcem hemde doktor kontrolum var bakalim ne dicek
2-prensesannesiii Limonnnn Canım seni üzmek panik yaptırmak istemem ama hissetmiyorsan hiç bir doktora git lütfen normal diyen hiç kimseyi dinleme .
Limonnnn 2-prensesannesiii doktoruma sordum bu hafta hareket olmamasi normal dedi saglik ocaginda da kalp atisina baktik hemsire de normal daha dedi 🤷♀️ haftaya kontrolüm var
ecce_mommy Limonnnn benim de ilk gebelik 16 iken biraz kıpırtı hissettim gibi şuan 17+4 hiç bişey hissetmiyorum karnım büyüdü bebek nerde onu bile anlamıyorum ya 🥺🥴
Mihribancglr Limonnnn 24. Haftaya kadar düzensiz ve çok hafif hissetmen normal canim biz 24 olduk maşallah kac gündür durduramiyorsunbn
Csm Limonnnn aslinda hareket ediyordur da ilk gebeliğiniz olduğu için siz fark edemiyorsunuzdur 😊 ben de 19 20 haftalarda anca anca fark etmiştim 🥰