Kızlar selam 🙋♀️ gebeliğim 21+6 hsftasındayım dün akşamdan beri geçmeyen diş ağrım var sabah kendimi hastaneye zor attım 2 tane 20 lik dişim apse yapmış çok kötüyüm ben bugünlere şiddetli bulantı kusma ile geldim tam rahatlafım dedim ama diş ağrısı çok başka betermiş. Doktor bana antibiyotik yazdı 1 hafta kullan gel dişleri çekelim dedi kendi kadın doğum doktorum ile de görüştüm bebekte bi sıkıntı yok diş tedavisi yaptırabilirsin dedi Ama ben dayanamıyorum ağrısına dişi hemen çekme ihtimalleri yok mu başına böyle bi olay gelen var mı ? Ya da gebelikte diş çektiren. Çıldırmak üzereyim ağrıdan 😔😔😔