Aycanmbenim bayram ayın 13 ünde en azından o tarihe kadar tüm doktorlar olmasa da birkaç doktor olmalıydı benim fikrimce. Ayrıca ne aciliyeti olabilir diye yazmışsınız geçmeyen enfeksiyonum ve gebelik zehirlenmesi riskim var her hafta nst ye girmem gerekiyor bebeğin kalp atışında sıkıntı var mı vs diye lütfen durumu bilmeden kırıcı yorumlar yapmayın iyi akşamlar.