B_isik Kızlar 38+5 im normalde bugün randevu alıp gitmem gerekiyordu. Kısıtlama yüzünden en erken ayın 20 sine var randevu bulamadım 1 haftadır. Acilden mi gitsem ne yapsam? Alırlar mı acaba nst ye girmem lazım 🙄
SerpilEsra B_isik boyle birsey oldugu zaman doktorum direk dogumhaneye git acilde isin yok der mide bulantim icin bile dogumhanede serum takldm ordaki ebelere sancm var de hemen nst alirlar seni
Aysegultkk B_isik bende aynı durumdaydım acilden girdim muayene de oldum nst ye de girdim hatta ilk çatı muayenemde yapılmış oldu
B_isik Kediannesi123 kız hafif sancım var dedim yapmadıklarını bırakmadılar 😂😂😂 tansiyon kan idrar alttan açıklık muayene ultrason nst şimdi sonuç bekliyorum öldüm ya 😂😂
Ebru-h55 Rezillikkk!!! Poliklinikler kapalı sadece acil açık orda da bakmıyorlar parası olmayan yaşamasın bu dünyada 😡😡
B_isik Ebru-h55 evet ya doğuma son 9 günüm var ama poliklinikler kapalı valla napcaz. Duşa girdim çıktım ne olur ne olmaz bakarsın doğururum 😄 nst ye almazlarsa sinirden doğururum alırlarsa heyecandan 😂
Aycanmbenim Ebru-h55 Avrupa ülkelerinde 3 seferden fazla usg bile yapılmıyor sen istersen para ödüyorsun nst desen bi kaç kez ayrıca nst nin ne aciliyeti olabilir? Polkliniklerde niye açık olsun bayram tatilinde? Bu Türk insanı hiç çalışmak istemez ama hep hizmet bekler ben anlamıyorum ya
B_isik Kediannesi123 valla ya 😂😂 bi yandan iyi oldu 😂 bebiş bi hafta geriden geliyomuş kimse sölemedi mi sana dedi açıklığım falan da 0 mış 😂 her şey öğrendim ama alttan muayene canım yandı ya 🥺
Kediannesi123 B_isik olsun sağlıklı olsun da sonra toparlar kilosunu 🙏🏻 Şimdi normal sancılar gelene kadar bekleyecek misin
B_isik Aysegultkk yok ya ne açıklık ne sancı hiç bişi yok sanırım birkaç haftaya doğuramıyorum postu açanlardan olcam 😂😂😂 bir hafta geriden geliyormuş 3100 gr sağlıklı çok şükür 🥰 senin nasılmış açıklık sancı vs var mı 🌺
Aysegultkk B_isik açıklığım var ama sancım olmadığı için yatmadım suni sancı içinde yeterli açıklık yok 🤷🏻♀️ Yürüyüş yapıyorum bakalım faydası olur inşallah 10 günüm var ama sanki hiç doğurmayacakmışım gibi 😂