Arkadaşlar ultrasonda bebeğimin üst dudağı çok önde görünüyor aklıma direk dudak yarikligi geldi doktor bisey demedi o an sormadimda internete baktım hiç benzer örneği yok acaba ödem şişligimidir diyorum kafama cok takıldı böyle bisey yaşayan varmi ?