Ozlem23 AhahHbzhz ben dolabıni almıştım bebeğin ama eve kadar cikartmiyolar ona dikkat edin belki sizinki oda takımı diye çıkarırlar ama biz dolabı almak için aşağı inmistik
AhahHbzhz Ozlem23 Ay inşallah çıkarttılar gerçi aile binası bi sorun yaşamam akşam eşim çıkartır ama adam yorgun geliyo bide onla uğraşmasın:)
AhahHbzhz Zezoli artık biraz bekliycez bakalım verdim bugün sipariş çok uzamaz inşallah biran önce kurulsun istiyorum :)
Ozlem23 AhahHbzhz bir yerinde yaziyodu kapıya bırakılıp bırakılmayacagi ama tam neresinde hatırlamıyorum
Deletedmom23234 AhahHbzhz 2 senedir evliyim eşyalarımın yarısı vivense’den biz memnunuz bır sıkıntı olmadı şuanlık. Üstelik iki sene içinde 3 defa taşınmamıza rağmen
Merv87 AhahHbzhz internetten aldığın için kalite ve görsel uyuşmazlığı yaşayabilirsin ama iade edersin paranıda 1 hafta içinde yatırırlar müşteri hizmetleri güçlü,dolandırılma yaşamazsn.Ben daha önce yaptığım alış verişi iade edip parasını aldm ilgililer.
AhahHbzhz Ozlem23 nerde acaba ya en azından bina içine koysalar bari gidip bina dışına koymasınlar bide basında akşama kadar nöbet tutmayım 😂
Ozlem23 AhahHbzhz 😄 sagolsunlar birde aklıma geldi montaj hizmeti almanızda fayda olabilir montaj kılavuzu hiçbir işe yaramiyo çünkü