AhahHbzhz ben 3 yıl önce tüm eşyalarımı düğün paketi olarak vivenseten. Tek sorun Ağrıda yaşamam oldu. Mağazayı bu konuda bilgilendirmeme rağmen hiçbir sorun olmayacağını, nakliyenin ekipleri tarafından yapılacağını söylediler. Maalesef hem verilen tarih çok uzadı hem de gönderilen kargo şirketleri hep farklıydı. Adam petrolde bırakayım gelin koltuğu alın dedi mesela 😂 sadece nakliye konusunda çok mağdur oldum. Haricinde ürünlerden de kalitesinden de memnunum. Fiyat performans düşününce bizim için çok karlı oldu. Şimdi yine oda takımını oradan almayı planlıyoruz. Bebek değil çocuk odası alıp ekstra beşik alacağız.