Pammuk yok be canım. Ben Hollanda’ya geleli 2 yıl oldu. Türkiyede hemen hemen her rahatsızlığımda özele gittim. Sen bizim insanımıza milyonlar ver değiştiremezsin. Belki devlet hastanesindeki gibi azar işitmezsin ama asla burası gibi olamaz. Genellemek istemem ama istanbulun en iyi özel hastanelerinde de tedavi olduğum oldu. İnanın çok acı ama yanından bile geçemez.