E-akalin Merhaba biz yeni geldik platforma. 5+3 teyiz bu hafta. Tüp bebeğiz. 2 embriyo. 26 mayısta ilk randevumuz var. İkiside tuttumu çok merak ediyoruz. Bizim gibiler varmı aranızda
Zehra-Arda E-akalin merhabalar hayırlı olsun 😍ben varım 2 embriyo transfer edildi bir tanesi tuttu çok dikkat edin kendinize zaten doktorunuz söylemiştir 14 haftaya kadar kanama oldu benim çok fazla hiç kalkmadan yattım geçti çok şükür
kedilianneee E-akalin merhaba, hayırlı olsun. Ben de tek embriyo transferi oldu ve tuttu şuan 8+1 deyim 🙏🏻😇
E-akalin Yaprakdokumusever maaşallah az kalmış doğuma. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allahım🙏🏻
BrcYrt Benim de tüp bebek tek transfer ve şuan 12+4 olduk benim yerleşme kanamam uzun sürdü bol bol dinlenmen gerekiyor
Tubiikkoo E-akalin merhaba hayırlı olsun Rabbim kucağına almayıda nasip etsin inşallah bizde tek donmuş embriyo ile 12+1 olduk bugün çok şükür 🤗
Pambikk E-akalin Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza aldığınız günüde görürsünüz inşallah 🤲🏻 bizde de tek transfer 23+6 olduk 🐣
Pammuk E-akalin bende bugün 5+3 ün 6+3de çağırdı doktorum kalp atışı için iki transfedi tek kese göründü
E-akalin Pammuk ben hollandada yaşıyorum. 7 haftadan önce bakmıyorlar ultrasonla. Kese oluşmayabiliyormuş. Bekliyoruz bakalım. 15 gün sonra randevu. Vatanımın gözünü seveyim
E-akalin Pammuk tıp olarak evet türkiye çok daha iyi. Ama ilgi alaka konusunda türkiyeye sınıfta kalır maalesef.