Mesudekaracan08 canım bende çok ilaç denedim hepsini istifra ediyordum bu ilacı verdi doktor aç karnına içilecekti yine içtim bi saat falan bekledim sonra kahvaltı yaptım dediğin gibi tüm yediklerimi çıkardım ve hasta düştüm sonradan şeyi keşfettim şimdi uyanır uyanmaz lavaboya bile girmeden ilacımı içiyorum el yüz yıkama kahvaltı hazırlama derken 20 dk geçiyor o zaman ilaç kusturmuyor seni rahat ediyorum ben böyle yapınca bir de böyle dene bakalım sende de işe yarar belki 🌸