Mesudekaracan08 Kızlar bu ilacı kullanan var mı?bana sabah aç karnına içilmesini söylendi ama içemiyorum içtikten sonra istifra ediyorum heder ediyor beni bu durumda olan ve yapmam gereken bişey var mı?
Gul9227 Mesudekaracan08 kan ilacı oyle yapar genelde tatlm kullanamiorsan az biseyler ye sonra ic dahiliye poliklgnde 2 yıl calistm doktorum oyle derdi uzerine cay kahve icme yeterki bide ferrozing die kan ilaci var dha iyi bitince onada baslayablrsn
Swlatmn Mesudekaracan08 canım bende kullanıyorum günde 2 tane ama doktoruma aç karınla içemediğimi söylediğim oda sabah kahvaltıdan ve akşam yemeğinden sonra portakal suyu ile birlikte içmemi söyledi çok şükür rahat ettim
pln_f Mesudekaracan08 bende öyleydim o yüzden gece yatarken içiyorum doktorumun tavsiyesi ile ilacı almadan iki saat öncesi çay kahve vs ve süt ürünleri yememeniz gerekiyor kısacası iki saat açlıktan sonra içebilirsiniz.
Mesudekaracan08 Kedisever3535 ben normalde ilaç içebilen biri değilim buda kapsül olduğu için beni çok zorluyor
Sevcan34 Mesudekaracan08 doktoruna söyle değiştirsin. emme hapı olanı da var şurupta var şurubunu yazabilir
Mesudekaracan08 Swlatmn sevindim gerçekten teşekkür ederim çünkü içemiyordum içmeyince de vicdanım rahat etmiyor
Oclock Mesudekaracan08 evet doktorum söyledi günde iki kere içiyorum değerlerim düşük olduğu için birini kahvaltıdan sonra diğerini yatmadan hemen önce içiyorum ilacı içtikten sonra süt çay vs en az bir saat uzak duruyorum
061018 Mesudekaracan08 benimde öyle oluyor malesef.doktorum ögle yemeginden 2 saat sonra içmeyi dene dedi.
AycanAycan19 Mesudekaracan08 ben iciyorum ilk verdikleri zamanda bende oyle iciyordum bir sure sonra bir bulanti istifar ediyordum. Sonra eczaciya dedim o da kahvaltini yaptiktan 2 saat sonra iç dedi ictikden sonra 2 saat de birsey yeme dedi suan o sekilde kullaniyorum 37 haftaligiz
Mom789 Bana ac tok farketmez dendi sadece öncesi sonrası 1 saat sut ürünü tuketme dendi o kadar Yani icte ne zaman içersen iç çoğu kişi bulanti yaptığından yatmadan önce içip yatıyor dene yani nasil rahatsan oyle ic
Ayle2- Mesudekaracan08 ben yaklaşık 2 aydır kullnıyorum sadece kabızlığımı arttırdı oda şimdi normale bindi hala kullnıyrm bi doktoruna sor istersen
Selmaguney Bende sabah kahvaltıdan 1 saat sonra ne çok aç ne çok tokken içiyorum ve bana iyi geliyo o şekilde canım enerji veriyo iştahımı açıyo