Kızlar gecen hafta çarsamba test yaptım 1 defa ıkı cızgı oldu emın olmak için bıda yaptım tekrar çıft çizgi oldu ve persembe hastaneye gıttım ultrason da gorunmedı hafta sonu girdi kan testı yapamadım bugün yine gıttım ultrason da yıne çıkmadı kan testı yaptı sonuç yarın çıkıcak adetimin üstünden 10 gün geçti moralım bozuldu yaşayan varmı bu sekılde ultrason da geç görünme neden olur